sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Cocalarii si scandalu

Se pare ca azi chiar am chef de scris. Mi-am adus aminte in seara asta cand eram cu prietenii la o berica de o intamplare haioasa intr-un fel sau altul.
Acum cateva luni ne gandim sa iesim in oras, ca nu mai facusem de mult o iesire, ok zis si facut. Ne adunam vreo 4 baieti si 4-5 fete, nu gasim loc in nici un club asa zis "renumit" si mergem undeva, in ceva vagauna numita NO ID (pe parcurs o sa vedeti ca numele i se potriveste). Si ajungem acolo in clubul ala, care defapt era un beci infect, unde mergea o muzica infecta, o ospatara schizofrenica cel putin si bere la 0,33 (cel mai nasol). Neavand alta alternativa am zis ca ramanem. Dupa vreo 1 ora de dans, vedem noi ca de la alta masa se uita ciudat la noi o gasca de 10-12 baieti. Mai apoi 2 dintre ei vin sa o acosteze pe una dintre fete. Erau praf oamenii, tiparul: blugi taiati, pantofi luciosi, camasa, steroizi, par incleiat de zici ca si-au bagat capu intr-un lighean plin cu gel si privirea fara nici o urma de zambet. Cand au vazut ca fata nu reactioneaza, s-au luat de noi evident. Initial am incercat sa evitam scandalul dar apoi am plecat pentru ca ei erau vreo 12 si noi 4-5 nu prea aveam cum sa le facem fata. Idiotii pulii mele, ies 12 labagii in oras, care si-o fac cu mana stanga odata la 2 saptamani imaginandu-si ca defapt le-o face alta persoana din cauza lipsei bataturilor, avorturi esuate, si se leaga de noi doar pentru ca erau fetele acolo si ei vroiau material de laba.
Apoi ne-am intalnit cu ei weekendu viitor si eram si noi mai multi, sa vedeti apoi vocabular frumos, si scuzele de rigoare. Infine le-am si platit o bere la 2 dintre ei, ca la tampiti le raspunzi frumos ca ii doare mai tare.
Save Romania! Kill za` cocalars.

P.S. As vrea sa ajung sa am 366 de perechi de chiloti ca sa nu mai fiu nevoit sa ii spal!

5 comentarii:

Anonim spunea...

ba , ba .. stii bine ca is stangaci ma faci de cacat ma ! baaa!

Anonim spunea...

... de prost gust aricolul. Ai o exprimare josnica ...
City nu era fff departe de NO ID !

Pamfletaru` Parclab spunea...

Mersi pentru apreciere. City ? vorbim de oradea? city e club unde merg manele! go 4 it. imi cer scuze pentru exprimarea mea jalnica. a apropo, fuck off!

Anonim spunea...

Bai , sincer ii urasc pe unii pentru exprimarile lor gresite. Si eu am blugi taiati si camasi si freza ( dar mi-o fac cu fixativ ) si nu ma consider COCALAR! Defapt sun Houser , Hip-Hop'er si mai ascult si ceva '80-90 , asculta aici : De multe ori aparentele inseala!!! Am intalnit cazuri in care credeam ca anumite persoane erau Coca' si defapt erau foarte de treaba ;) !

Pamfletaru` Parclab spunea...

hmm, "bai", si cu blugii taiati + camasa te autodeclari "Hip-Hop'er" ? bafta in continuare si sper pe viitor sa-ti cultivi cultura muzicala. Defapt nu-mi prea pasa de viata ta, salut!