miercuri, 11 mai 2011

Despre mahmureala

   Azi vreau sa va vorbesc despre mahmureala, un fenomen pe care eu il detest la maxim. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu la mahmureala fac foarte urat! E drept ca in ultimul timp ma si alcoolizez weekend de weekend.Frate, dimineata cand ajung acasa imi este frica sa adorm pentru ce o sa simt dimineata.
   Prima simtpoma pe care o am e durerea de cap.Acea durere de cap care te face sa iti urasti viata si corpu, sa iti doresti sa mori,sa strigi, sa plangi.Pur si simplu simt cum imi pulseaza o vena de pe langa creier de parca in secunda urmatoare urmeaza sa puste si sa mor. O senzatie similara cu bagarea penisului la un mixer. A doua simtpoma e cacatul,ma cac de cel putin 5 ori pe zi dupa o betie zdravana, dar ma cac nu ma joc. Ma cac mult si solid insa ce e interesant ca pute! Ba, dar pute intr-un hal de nu pot eu sa stau in wc in timp ce ma cac, miroase a borhod statut, a struguri stricati, a varaza murata, a bere stricata, a voma! O alta simtpoma este slabiciunea fizica pe care o resimt in ziua de dupa betie, o slabiciune totala, nu-s bun de nimic vreo 18-20 de ore dupa ce ma alcoolizez. Ma simt asa de slabit ca nici nu-mi vine sa postez pe blog, nici nu mi se scoala pula., nici sa va injur pe voi care imi cititi postarea trolilor. Sunt foarte irascibil cand sunt mahmur, flegmatic,nervos si nu-mi convine nimic. Nu-mi convine nici mancarea, nici mustele care se aud, nici mucosii care se joaca afara pe care imi vine sa-i impusc numa sa taca.
   Primele 3 zile din saptamana imi impun si ma mint singur ca sigur nu mai beau ca un ordinar in weekendul ce vine. De joi incepe lupta interioara in care se lupta mahmureala cu dorinta de ieseala, dar nu stiu cum se face ca pe vineri dorinta de bairam iese invingatoare tot timpu!
   Voi cum sunteti la mahmureala?

2 comentarii:

Itzic spunea...

aceleasi senzatii le am si eu... nasol rau

batman spunea...

mie-mi vine sa vomit toata ziua, nu pot manca si am ameteli. aceiasi senzatie de slabiciune o am si eu. capul nu ma doare, slava lui satan! si eu zic ca nu mai beau, dar dupa o zi doua imi trece si-mi zic in gand: prost e omul la mahmureala, cum poti sa zici ca nu mai bei, sa renunti la a doua mare placere a vietii dupa futut ?!
am mai auzit o chestie: cica daca iei 2 aspirine inainte de somn te simti mai bine a doua zi. io n-am reusit pana acum in pula mea sa le iau, ca-s atat de cacat, incat uit de ele... poate reuseste vreunu p-aci si ne zice si noua daca chiar asa e.